lördag 27 januari 2007

Kunde inte hålla mig :-)

I går var jag på Coop, skulle bara handla lite jord till mina blomkrukor.Råkade bara gå förbi planterings krukorna och fröna. åååhh vipps så hade så-krukor, jord och lite frön åkt ner i vagnen, fatta inte? varorna bara hamnade där.....







Det blev Röda-Gula Körsbärstomater, Viola, Poppy, Delphinium ochså fann jag lite i hyllan från förra året, så som Prins Gustafs öga och en blomma som jag trodde var marktäckande, hmmm i bland läser man inte utan bara handlar för att det ser vackert ut. Hollyhoch Black Knighet, den är ju jätte stor!!!!!.






skriv gärna en kommentar, väntar med spänning :-).

4 kommentarer:

  1. Stockros 2007-01-25

    Den är inte bara lång utan också helläcker den svarta enkla stockrosen.
    Posted by karina

    SvaraRadera
  2. Fina blommor, 2007-01-26

    den där stockrosen ser ut att kunna bli en dramaqueen i rabatten!
    Lycka till med sådderna! /ÅsaGåsa
    Posted by stromqvist

    SvaraRadera
  3. Vallmofladder.. 2007-01-26

    för vinden blir det med denna lilla fina...Tomaterna såg såå goda ut.Svarta stockrosen är väldigt häftig!!Det är alltid kul att prova något nytt1
    Posted by camillak

    SvaraRadera
  4. Jag har också en.. 2007-01-25

    svart stockros som är jättefin.Det var allt ett bra val även om den inte täcker marken...
    Posted by asaostlin

    SvaraRadera