måndag 2 april 2007

Handlade lite lökar ..

På vägen hem stannade jag för att handla lite mjölk, vad fann jag dåååå, jo lite lökar , som skulle passa kanon, till mina krukor som jag skall ha framför uteplatsen.


i en härliga Cerisfärg, tänkte även sätta lite av mina gula tagetes, som har tagits sig bra.


gjorde mat till familjen sedan slängde jag mig ut med spaden i högsta höjd.. Skall även flytta upp min fina fontän som jag fick av min mans underbara släkt när jag fyllde 40. Kommer bli så bra. .
Min son har redan parkerat sig här ute.



Han tyckte det blåste lite kallt så han la dynorna som täcke och solskydd.





skriv gärna en kommentar, väntar med spänning :-).

3 kommentarer:

  1. Mjölk kan bli så mkt mer.... 2007-04-02

    om blicken hamnar lite bredvid....!
    Roligt med växter som harmonierar fint med varandra...blir säkert jättefint vid din uteplats!

    SvaraRadera
  2. Ja.. man måste vara 2007-04-02

    i lä.. annars blåser det lite kallt...
    Visst är det kul o handla när man hittar annat också=)

    SvaraRadera
  3. Vist är det roligt att det fins sådana skönheter att köpa det i matafärer! Det bilr nog fin, lycka till!

    SvaraRadera