söndag 25 oktober 2009

Höst och Regn

Här i Göteborg regnar det helatiden usch man blir så tråkig i sinnet.



Björken utanför vårat köksfönster har fått väldigt vackra färger , när solen får en chans att titta fram ser det ut som om den brinner.

Växterna som ligger i marknivå har fått en sliskigt utseende efter att frosten tagig dem.
Vi i familjen har bestämt oss för att se Johan Falk fimer med mycket mysfaktor som levande ljus och god mat.
Kram på er alla bloggare och ha en fortsatt trevlig helg.

skriv gärna en kommentar, väntar med spänning :-).

4 kommentarer:

  1. Vilka fina inramningar du har gjort på fotona. Jag hittar inte igen det på fotoshopen men jag får väl leta.

    Ha det gott
    Kramar/Gunilla

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Håller med om att vädret här inte har varit roligt. Men idag så lyser solen, iallafall tillfälligt.
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Här är min mailadress: gunillanorrman@hotmail.com.

    Jag letaade efter din men hittar den inte.¨

    Kul att du vill tipsa mig.

    Ha en fin kväll
    gunilla

    SvaraRadera
  4. Kul att du hittade till min nya blogg! Ha det bra nu! / Irene

    SvaraRadera