onsdag 3 februari 2010

Kärring-onsdag

I dag åkte kärringligan till Kvarnbyfallet i Mölndal. Vi var där i våras .
Det är så väldigt vackert där. Tyvär hade de stängt av en del pågrund av rasrisk efter allt snöande.


När vi står och är mitt upp i allt fotande, dyker det upp en kille. Jag trodde det var Elvy som hade ställt sig i jemte mig, vad förvånad jag blev när jag till sist tittade upp och killen säger
-Hej blir det några bra kort...... ?
Jag måste sett ut som ett levande frågetecken, min första tanke var att nu kommer han säga att vi itne får vara här....
jag kom av mig helt och hållet. Jag var så inne i det jag gjorde att jag knappt svarade killen. Han tog fram en jätte fin bild som han själv tagit i HDR . Wow tänkte jag, vilken bild. Det enda som kom ur min mun var -Hon plåtar också i HDR, jaha säger killen. Stackarn han måste trott att jag var aldelles knäpp :-S
Han forsatte att försöka prata med mig och säger att han tänkte åka hit i morgon och plåta han med.
Sedanv ar han bara borta..... usch vad dum jag kände mig efteråt....... korkmaja.



Efteråt åkte vi till Franksgatukök och köpte hamburgare mums.......

Vad sägs om denna som efterätt :-D.



skriv gärna en kommentar, väntar med spänning :-).

2 kommentarer:

  1. Det är bevis på att Du är en biten fotare?? Inte trodde jag att du kunde få tunghäfta, men så kan det tydligen bli när motiven är så extra, för det var väldigt fina bilder du tog.
    Har Ni sen delat Semlan i montern?? Fniss....Inte dåligt!!
    Här skiner solen idag- Härligt
    Ha de´bra Ninne

    SvaraRadera
  2. Mums vilken semla,,,
    härliga bilder´, förstår att du var fokuserad och inte kunde ta in någon annan just i skapandets stund!
    Ha en go helg Kram Monica på Pepparbacken=)

    SvaraRadera