onsdag 2 juni 2010

Födelsedag

I dag har vi haft födelsedag för mig…..

Jag fick fina presenter må ni tro, fasten jag inte fyllde jämt??


Båda här hemma och på jobbet, jag måste varit extra snäll .

Rosorna fick jag av mina gruppkollegor VIS på jobbet, jag blev så glad.
Av mina familjemedlemar fick jag Trädgårdsväska, linne, strömpor, trädgårdsprydnad, bordsfläckt,blommor och Välkomstskylt att hänga på husväggen . Tack Min underbara familj och mamma & pappa .
Kram och tack för en fin dag.



skriv gärna en kommentar, väntar med spänning :-).

2 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen! Härliga presenter du fick!
    Ha en fin kväll! / Irene

    SvaraRadera
  2. Alltid kul med lite presenter - grattis i efterskott, MB

    Ps. Åker ni söder ut hoppas jag du vet att det alltid finns fika till er.

    SvaraRadera